קמפינג אינטימי

אני ובעלי החלטנו להעביר לעשות מפגש אינטימי בסופ"ש קיצי בטבע. החלטנו לנסוע לקמפינג על החוף. מצאנו מקום מבודד על החוף ובתקווה שלא יהיה שם אף אחד יצאנו שם. היה לי משעמם בדרך, אז הזזתי את המושב אחורה עד הסוף  הרמתי את הרגליים שלי על הדשבורד והתחלתי לשחק עם הכוס שלי. ראיתי שבעלי זורק מבטים,ידעתי שהוא מת להשתתף.
הוא לא הצליח להחזיק מעמד יותר מיד, ברגע שהוא ראה פניה שקטה הוא עצר. אז הוא הוציא אותי מהרכב והשכיב אותי על מכסה מנועה, הרים את השמלה והכניס לי מאחורה. הואתי גניחה חזקה. הוא היה חרמן מאוד וישר התחיל לזיין אותי בקצב מהיר. ידעתי שהוא לא יחזיק מעמד יותר מדי בקצב הזה והתחלתי לעזור לעצמי. חמש דקות אחרי זו הוא התחיל למלא אותי בזרע והגוף שלי רעד מאורגזמה. סידרנו את עצמנו והמשכנו את הנסיעה שלנו.
סוף סוף הגענו למוק, פתחנו אוהל, הדלקנו מדורה. בדקתי את המים, הם לא היו קרים, התפשטתי לגמרי וקפצתי ערומה למים. זה היה כל כך כיף להיות ערומה בטבע. רוח מענגת את הגוף עם השאיפות, מים קרים גורמים לצמרמורת. גם המחשבה הזאת שמישהו יראה אותי ערומה היה מדליק אותי. כאשר יצאתי  מהמים בעלי פרש מגבת בשבילי שעליו ישר נפלתי. הוא בעצמו הלך לשחות ערום. כאשר הוא יצאה מהמים ישר שמתי לב על מבט שלו. זה תמיד כיף לראות איך הבעל שלך אוכל אותך ככה עם העיניים. ראיתי שהזין שלו מתרומם. הוא התחיל לשחק איתו בלי להוריד את המבט שלו ממני. התרוממתי ותפסתי את הזין שלו עם הפה. התחלתי לזיין את הגרון שלי איתו.
כמה רגעים אחרי זה הוא בעצמו התחיל לזיין את הגרון שלי. הוא הרים את הראש שלו והתחיל לגנוח ואני ניסיתי להכניס את זין הזין שלו עמוק. הוא תפס את הראש שלי והתחיל לזיין אותי חזק. לא יכולתי להוציא צליל אחד, כי הייתי עסוקה בלבלוע את הזין שלו. הוא הגביר את הקצב ואז התחיל לגמור ישר לתוך הגרון שלי. בקושי הספקתי לבועה. אז הוא הוציא את הזין וכמה טיפות נפלו על הסנטר ועל השדיים שלי. אספתי הכל עם האצבע ובלעתי הכל. הוא נשכב לידי מרוצה, אז הושיב אותי על הפנים והתחיל לזיין אותי עם הלשון. גנחתי והשתפשפתי על הפנים שלו. האצבעה שלו היה על פי הטעת שלי וזה היה מענג עוד יותר. התחלתי לגמור ישר על הפנים שלי. הסתכלתי עליו, הפנים שלו היו במיצים שלי והוא היה מבסוט.
אחרי זה עשינו על האש. אחרי שאכלנו שכבו ליד האש והתנשקנו. הרגשתי עם הרגליים שהזין שלו שוב פעם מתרומם. לקחתי אותו ביד והתחלתי לאונן. בעלי העביר את הנשיקות אל השדיים שלי. הוא ליקק ונישק את הטמות שלי. אז היד שלו נכנסה בין הרגליים שלי. האצבעות שלו שיחקו עם הדגדגן שלי. אז הוא הכניס אותן לתוכי. הייתי רטובה בגלל הפעולות של בעלי. אז הוא עלה עליי. הוא נישק אותי, נישק את הצוואר ולא שכח מהשדיים שלי. תנועה אחד והזין נכנס לתוכי בקלות. זה כל כך נעים. הוא זיין אותי ונישק באותו הזמן. גנחתי והחזקתי אותו עם הרגליים. אחרי זה הוא השכיב אותי לצד, תפס את שדיים שלי ונכנס מאחורה. יד שניה שלו מצאה את הדגדגן שלי. כמה דקות אחרי זה הרגשתי גלים של חום בגלל אורגזמה חזקה ביותר. צרחתי חזק. כמה רגעים אחרי בעלי התחיל למלא אותי בזרע. אחרי סקס פרוע הזה נרדמנו בתנוחה הזאת וישנו עד הבוקר.
בבוקר שוב פעם הלכנו לשחות, אכלנו ארוחת בוקר ורק אז התלבשנו. התחלנו לטייל קצת ביער. לא לבשתי חזיה והפטמות שלי בלטו דרך חולצה. אחרי מספר דקות של טיול, בעלי הצמיד אותי עם הבטן אל העץ. הכניס ידיים מתחת לחולצה והתחיל למשוך את הפטמות שלי. הרגשתי עם התחת את הזין שלו. הסתובבתי וירדתי למטה, הורדתי את המכנסיים וזין קפץ אחוצה. ישר לקחתי אותו לתוך הפה. מצצתי אותו עם השקעה רבה. בלעתי אותו עד הסוף, אצבעות שיחקו עם האשכים. אז הוא התחיל לגנוח ולהזיז עם הירכיים שלה. אחרי זה הוא הרים אותי, הצמיד אל העץ, הוריד את המכנסיים שלי והתחיל לזיין אותי בקצב משוגע.  כל מה שנשאר לי זה רק לגנוח. הזין שלו היה חודר עד הסוף, הוא היה מוריד לי סטירות על התחת . כל סטירה הייתה משאיר לי סימנים על התחת. זה היה גם כואב וגם מהנה. הזיין אותי כמו חיית פרא אמיתית.
ניסיתי לעזור לו עם תנועות חוזרות. הרגליים שלי כבר לא החזיקו אותי. כאשר גמרתי נפלתי על הברכיים שלי. הוא ישר סיבב אותי והתחיל לזיין את הפה שלי. אחרי זה הוא הוציא את הזין וגמר על הפנים שלי. אספתי את כל הזרע לתוך הפה וחזרנו אל האוהל. היה כבר זמן לחזור הביתה, אבל גם בדרך עצרנו מספר פעמים לסקס.